تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
برگزاری نخستین دوره آموزشی تخصصی آیین هتل داری،خدمات و تشریفات بیمارستانی

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۵/۱۰/۲۸


نخستین دوره آموزشی  تخصصی آیین هتل داری،خدمات و تشریفات بیمارستانی از سوی مرکز آموزش گردشگری پایدار رایان خوزستان بنا به دستور مدیر عامل محترم جناب آقای دکتر بهشتی فر  در بیمارستان فوق تخصصی آپادانا از هجدهم دی ماه سال جاری درحال برگزاری است .

در این دوره 14 ساعته ، 20 نفر از پرسنل این بیمارستان سرفصل های راهنمای میهمان، پذیرش، میزبانی و تشریفات، و انتظامات،کنترل بحران ، مدیریت و سرپرستی، و...  را آموزش دیده و در پایان دوره  و پس از برگزاری آزمون ،گواهینامه مشترکی از سوی گروه گردشگری پایدار رایان و بیمارستان آپادانا به فراگیران ارائه می شود .

به گزارش واحد روابط عمومی بیمارستان، این دوره به منظور ارتقاء سطح کمی، کیفی و تخصصی پرسنل بیمارستان با توجه به پذیرش بیماران خارجی در این بیمارستان(گردشگر سلامت) و نیز راه اندازی بخش  VIP که با بهره گیری از اساتید مجرب آموزش  تخصصی آیین هتل داری و تشریفات بیمارستانی انجام می پذیرد .

پذیرش ، قبول و دریافت فنی آموزش و مهارت گام مهمی در فراگیری و بهره مندی از این دوره است که موجب افزایش رضایتمندی ارباب رجوع و پاسخگویی شایسته به نیاز بیماران و همراهان آنها خواهد شد .

بیمارستان آپادانا  تلاش دارد تا همواره فضايي آرامش بخش ایمن و دوستانه را براي بیماران و مراجعین فراهم آورد

و رسالت خود :ارائه خدمات درمانی ایمن و اثربخش توام با عطوفت و مهربانی با حفظ کرامت انسانی به عموم مراجعین را برجسته تر سازد.



ما وارث پزشکانی هستیم که عاشقانه در راه خدمت رسانی بهتر به مردم عزیز شهرمان پایه های این بیمارستان را بنا نهادند

ما صادقانه و عاشقانه طی مسیر خواهیم نمود، درست همانند گذشتگان عزیز آپادانا؛ 




fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا